- 17.36

Hejdär. Träningen slutade i kaos då trampan inte satt fast riktigt på cykeln och sadeln är alldeles för hög för mig så jag åkte rätt ner. Svor över trampan som fan, sen märkte jag att det rann blod från smalbenet. Upptäckte ett jävligt mysigt sår. Eeuw! Skrek på mamma som la om det, sen ringde hon pappa så åkte han och jag in på akuten. Satt där från halv9 till halv12 typ. Slutade med att dom sydde mig, fyfan för bedövningssprutan verkligen. Bet mig i underläppen och vet inte vad för att ligga still och inte skrika. Helvete vad ont det gjorde. Sen sydde dom 7stygn. Snyggt ärr jag kommer ha på smalbenet. Vet ni förresten att läkarna trodde jag hade cyklat utomhus? HAHAH! Helt mobbat ju. Tyckte ändå vännerna var jävligt gulliga som brydde sig så mycket. Kärlek till er. Sen idag var det bara upp och hoppa skola. Zzz. Gjorde mitt SOprov. Gick skitbra! Sen rullade dagen på som vanligt. Mot slutet av dagen kan jag ju säga att mitt ben verkligen gjorde ont. Har troligen överansträngt det. Har ju både sprungit i trappor och a herregud. Smart Karro. Har säkert gjort så stygnen gått upp och allting. Skulle egentligen med Diana efter plugget men det blev inte så. Ska ta en alvedon och lägga mig i sängen nu. Puuuss


Bild tagen precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0