- 21.16



Haaaaallå. Snökaos eller vadå idag? Vet att de flesta säger det. Men jag hade verkligen damp. De första jag säger till mamma när jag går upp. - Mamma det är snökaos? Hon bara var hemma då, du kommer ändå inte hem. Jag bara men jooo, så drog ändå. När man ÄR I SKOLAN får man reda på att busshelveten inte går. Man bara yeeees. Inte nog med det, inga jävla lärare kom?! Jag och Diana drog upp till Aldin, Olle, Erik och alla de där och satt och kollade på film. Vi bestämde att sitta där en timme annars skulle vi dra till Aldin. Men efter en timme har ändå ingen kommit, och helt seriöst. Hade ingen aning om vart alla var. Det var helt fucking tomt i hela jävla skolan. Så vi var tvungna att sitta i skolan i 2½ timme utan att göra någonting. Var så jävla förbannad så det fanns inte. Sen när vi är påväg att dra, tror ni inte våran lärare kommer då? Åh stanna för nu har de alla kommit och lala, man bara fuck off. Här går vi och väntar i hundra år och ni kommer inte.  Dra åt helvete med dom. Pluss att dom kan gå runt och tycka så jävla synd om sig själva också. Sjukt! Var förbannad som fan, tror min lingonvecka spelade sin roll i allt de här också. Började gråta som fan också, lyckat. Och mellan alla tårar stod jag och asgarva. Jag är inteeeeee normal! Well, sen hade vi vanliga lektioner. Hade en mattelektion och musik sen på engelskan såg vi på film, låg och sov på Matte hela lektionen haha.

Efter plugget var det tänkt att jag och Diana skulle dra med Aldin till Matte e eller till Gurra med Isak men jag hade verkligen ingen lust pluss att mina bussar inte går, hade ingen fucking mobil heller. Så min kära pappa fick hämta mig i skolan och skjutsa hem mig till mamma. Så vart det med den fredagen. Btw, så sprutade Gurra sin parfym över hela korridoren idag och mitt skåp allra mest och sen över hela mig. Visst klart killparfym luktar gott MEN HELA JAG LUKTAR DET PLUSS MIN VÄSKA OCH ALLT INUTI DEN! Blev lite för mycket, men alla hade riktigt roligt åt det.. Så nu ska jag dra och duscha så inte hela min säng luktar hans parfym imorgon. Nu blir det Tre kronor iallafall, ska bara gå och pussa på världens bästa kille. Puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0