- 23.26

Hejdär. Kom hem för någon halvtimme sen. Vi var några och firade Diana i en lokal och a. Var helt onöjd med allt idag, min klädsel, mitt hår. Allt var bara såååå fel. Aja, till på köpet så kom febern tillbaka rätt snabbt. Roligt. Blev helt nere haha. Till på köpet så blev jag ÄNNU mer irreterad på en grej. Tänk att folk aldrig, aldrig, aldrig kan tala sanning. Som det en viss människa sa till mig i fredags, jo hej vad de stämde. Blev bara sjukt irreterad. Kunde inte ens kolla på vissa människor sen. Vi blev kvar en stund efteråt jag, Johanna och Aldin blandannat och hjälpte Diana att fixa. Sen drog jag och Johanna ut lite med Leon och Anton sen fick vi skjuts av Johannas mamma. Jag hatar verkligen när folk kallar mig kort förresten, Leo mobbade mig med att jag var kort. Jag är 1,61½ och det är fan inte jättelitet?! Well ska fortsätta prata klart med Aldin nu. Puuuuuuss



Jag hade min tid och jag sumpa den. Du hade din tid som du sumpa. Vi sumpade varann fastän vi inte kanske förstod det då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0