- 17.02



Man tänker ofta hur det skulle vart, vad som hade hänt. OM man gjort det andra valet och inte det man gjorde. Men man kan inte spola tillbaka tiden och kolla, kan man ens på något sätt få veta hur saker och ting skulle varit idag? Ibland känns det så fel att det är såhär. Samtidigt som jag vet att det ändå skulle bli så. Pågrund av mig. Jag hade inte ändrat på mig, hade inte ändrar på någonting. Hade fortsatt framåt där jag var, det är klart man någon gång måste välja vilken väg man tar, men ibland vet man verkligen inte och det var där jag befann mig. Jag visste inte vad jag ville. Valet jag gjorde var nog ändå det bästa, men ibland när man ligger och tänker tillbaka kan minnen verkligen plåga mig, jag kan sakna allt så himla mycket. Ibland vill jag ge mig, säga att jag saknar allting. Men nästa dag vaknar jag upp och gör det inte. Det är bara ibland och det är inte tillräckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0