- 20.46



Langar gammal bild från Valborg. Ser ut som en anka fan, haha! Wellwell. Idag var jag och klippte mig, stod och drog i det imorse och inte hur mycket jag skulle låta dom klippa. Mitt hår räckte fan till rumpan! Så jag bara, a låter dom ta 10cm. Vilket min hårfrissa nöjde sig med. MEN NU! Fan vad kort det känns, bajs. Vet att det inte är så kort men det känns ju för kort, när man drar i det allt.. ÅÅÅÅÅÅÅÅh. Jaja, jag lägger upp bild senare. Imorgon skulle jag åkt in till stan med Johanna men icke, ska va barnvakt klockan halv3. Varför alltid så himlans bra tider? Åh. Jaja, har inte kommit iväg till Södertälje ännu heller, blir troligen på Fredag. Ska ta mina hål i öronen då så det är nice. Kollar annars runt på navelpiercingar, hittar ingen sådär som jag verkligen gillar men aja. Har suttit och kollat lite i H&M och Ellos kataloger som kommit. Kanske blir att beställa hem något? Well, ska sluta tråka här nu. Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0