- 17.58



Men hallå där. Ingen bloggning igår.. Var i vilket fall i skolan, åkte iväg och tog bort stygnen. Var fan as obehagligt. Låg asspänd, lovar hela magen gjorde ont. Så nervös var jag. Usch. Och direkt efteråt jag bara det här såg ju inte helt läkt ut? Dom bara jo ta det bara lugnt och lala. Sen så fort jag kommer innanför dörren hemma, då går såret upp. Kul, fick daaamp. Och messade Johanna, Diana och Aldin. Haha alltid dom tre! Nej men fanns inget att göra mer än att tejpa ihop det, får inte sy om eftersom det kan bli infekterat så a. Och idag hade vi friluvsdag, skulle vart i ishuset men eftersom mitt sår gått upp och allt fick jag skippa det. Dagen spenderades istället inne i Södertälje med mamma, storasyster och lillasyster. Fick med mig ett par chinos hem, tre tröjor, ett par shorts och ett par skor. Skorna behövdes verkligen! Pluss att jag inte kan gå snett i dom, de är för hårda. As skönt. Jag lutar jättemycket på min ena fot så jag lyckas alltid ha sönder skorna på ena sidan. Sen böt jag min älskade väska också som dragkedjan var fuck up på, fanns inga kvar så fick ta en annan. Var rätt fin den med! Sen käkade vi på donken, snacka om att mamma kan va helt. HAHAH! Aa.. Rolig! Nej men ska pussa på min kisse nu som går runt mina ben. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0