- 19.22



Amen tjaaa. Jag passar min söta lillasyster just nu. Känner mig helt knäpp som inte kollat mobilen sen 4idag typ, oj 19.19 förresten! Gillart. Nej men håller faktiskt på med en ny blogg. Ska inte alls ha kvar den här länge nu. Karolinap var verkligen inte mig. Ville egentligen byta tillbaka till Sessankarro men känns som om det var så länge sen jag skrev i det nu, allt har förändrats. Så det känns skönare med en ny. Vad den heter och så kommer längre fram, eftersom jag måste fixa med alla koder och skit själv eftersom jag vägrar låta någon hjälpa mig igen. Det blir oftast bara kaos då. Så a, kör på själv och lär mig allt så slipper jag fråga om hjälp senare. Bra där Karro! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0